Intracto breidt bedrijfsstructuur uit

Bekijk alle nieuwsberichten »

01-10-2016

 

Dat de zomerperiode dient om uit te rusten, daar zijn ze het bij Intracto niet mee eens. Integendeel. De Belgische kmo met roots in de Kempen breidt zijn klantenportefeuille en ook zijn werknemersbestand grondig uit. Met de overname van de webactiviteiten van het Geelse Compro bevestigt Intracto nogmaals zijn groeiambitie in de digitale sector.

 

 

Nog grotere focus op bestaande klanten

 


“Naast dit alles stelden we ons de vraag wat we nog meer voor onze klanten kunnen betekenen. We willen verder kijken dan de oppervlakte. Daarom neemt Matthias Theys de rol van Customer Success Manager op zich”, aldus Managing Director Pieter Janssens. “De klant staat steeds centraal. We willen hen allen – aan de hand van onze expertise – doen groeien op alle mogelijke vlakken.”

 


Het voltallige team telt nu 110 personen.

 

Positie versterken

 


Intracto neemt vanaf oktober de webactiviteiten van Compro over. Het bedrijf is sinds 1987 een begrip in de Kempische IT-wereld. Eerder nam Intracto al de klantenportefeuilles over van bedrijven zoals Bright Sites, Mosquito en King Foo.


 Voor 2016 stevent Intracto af op een geconsolideerde omzet van 15 miljoen euro. Het bedrijf kent een gemiddelde groei van 30% per jaar.

 


Over Intracto

Intracto is een toonaangevend bedrijf in de Belgische digitale sector. De onderneming ademt innovatie en bundelt alle essentiële digitale expertises onder één dak. Intracto boost zowel de business van lokale als internationale klanten (Michelin, Brussels Airport,  Essent, Acco, Vlam, Vreg, Boek.be…). Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 110 teamleden en stevent voor 2016 af op een geconsolideerde omzet van 15 miljoen euro.